بر اساس اعلام روابط عمومی موزه تاریخ طبیعی؛

برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا

01 06 2024 05:42
کد خبر : 7997423
تعداد بازدید : 2017

مراسم تجلیل از کارکنان موزه، با حضور رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه در روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 مصادف با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در موزه تاریخ طبیعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موزه تاریخ طبیعی، مراسم تجلیل از کارکنان موزه، با حضور رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه در روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 مصادف با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در موزه تاریخ طبیعی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر فرشاد مسعودیان رئیس موزه تاریخ طبیعی، ضمن تبریک روز موزه، با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های پرسنل موزه در سال گذشته، عملکرد موزه را بسیار موفق و قابل قبول دانست و افزود: ما توانسته ایم با همت پرسنل توانمند و متعهد موزه تاریخ طبیعی از بخشی از میراث تاریخی و طبیعی کشورمان محافظت نموده و در تکریم ارباب رجوع نهایت سعی را داشته باشیم.

در ادامه، دکتر وحید پاشایی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه و به عنوان نماینده رئیس دانشگاه، ضمن تبریک این روز به پرسنل موزه، با برشمردن برنامه ها و انتظارات دانشگاه، به همکاری تمام ارکان دانشگاه برای ارائه خدمت مطلوب تر به این موزه اشاره نمود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با اهداء لوح سپاس ریاست دانشگاه از پرسنل موزه تقدیر و تشکر بعمل آمد.